zaterdag 22 oktober 2011

My style

Eindelijk heb ik mijn zwart leren jurkje uit de kast gehaald! Deze winter is het echt helemaal mode om leder te combineren met andere stoffen zoals kant, bont en wol. In de winkels zie je ook meer en meer de enkellaarsjes die veel weg hebben van de wandelschoenen of van combats. Gelukkig zijn die op een verfijnde manier ontworpen zodat je ze met een rok of klassieke broek kan dragen. In mijn outfit zal je ook een kleur tegenkomen die dit jaar helemaal in is. Goed voor mij, want ik hou enorm veel van paars.

Jurkje - Moggy's
Riem - Morgan
Panties - New Look
Beenverwarmers - Jennyfer
Schoenen - Onbekende winkel Oostende
Het leuke is dat je dit jurkje op verschillende manieren kan combineren. In de zomer kan je het zonder ondertruitje aan doen en zonder panties. Of je kiest voor een legging in het zwart of een andere kleur. Je kan er in ieder geval vele kanten mee uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten