donderdag 21 november 2013

Personal: Green lips

Ik heb een kleine challenge voor jullie! In mijn vorig bericht had ik het over de groene lippenstift van Dolce & Gabbana. Nu mogen jullie je make-up skills naar boven halen een make-up look creƫren met groene lippen. Wie geen groene lippenstift heeft kan ook oogschaduw gebruiken of oogpotlood. Iedereen komt anoniem of niet op mijn blog en de winnaar mag een interview doen en eventueel reclame maken over haar blog, youtube account, tumblr, deviantart of gewoon haar hobby. Jongens mogen uiteraard ook meedoen!
Ik heb daarnet even zelf een look gemaakt, maar ik ben geen expert! Ik heb voor mijn ogen goud, bruin en bruin-grijze oogschaduw gebruikt. De gouden is de Color Tattoo 24 van Maybelline en de bruinkleurige zijn van mijn palletje van Gosh. Voor de lippen heb ik bijna alle groene oogschaduwen gebruikt die ik heb gevonden, maar voor de basis en om de omlijning gebruikte ik een vette donkergroene oogpotlood.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten