donderdag 23 januari 2014

Haute Couture: Clarisse Heiraix


Gisteren kregen jullie geen artikels te zien, dus ik moet vandaag even alles inhalen. Het is vandaag dan ook de laatste dag in Parijs en in Amsterdam zijn ze al begonnen met hun Fashion Week. De reden dat ik er gisteren niet was, is omdat ik naar de stoffenwinkel was om, ja inderdaad, stof te kopen voor mijn Victoriaans inspireerde baljurk voor Gala Nocturna. Jammer genoeg vond ik niet wat ik zocht en ben ik met een alternatief naar huis gegaan. Ik wou een zwarte stof met gouden bloemen- of plantenprint, maar niks in deze combinatie. Maar later hier meer over.

Ik begin mijn lijstje met de collectie van Clarisse Heiraix. Deze dame toonde eergisteren haar nieuwe ontwerpen met volumineuze vormen, alsof het korte baljurken zijn met een moderne twist. De ballon achtige vorm komt zelfs voor in een mooi gevormde blaser.






Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten