donderdag 16 januari 2014

Personal: First shoot of the year + P-magazine

Photographer & MUA: Desdemona Addams - Model: Sharon Boucquez - Hat: Tania Haesaert

Vorige week donderdag had ik mijn eerste shoot van 2014. Een student fotografie van Syntra in Brugge, contacteerde mij of ik geïnteresseerd was om model te staan. Dit is het eerste resultaat, maar ik denk dat er snel nog meerderen zullen komen. Ik had foto's van haarzelf wel al gezien op haar facebook account, maar toen ik haar in het echt ontmoette kwam ze mij meteen bekend voor.


Toen ik in Calzedonia werkte, ook in Brugge, heb ik vele meisjes zien komen en gaan, waaronder ook sollicitanten en toevallig was zij daar één van. Ik herinner mij nog haar opvallende verschijning. Ze droeg een elegante outfit, was het nu een strakke rok of een jurk tot net onder de knieën, het kwam in ieder geval heel retro en klassiek over. Ondanks de rode lippen en de rode roos in haar lange zwarte haren, kon ze niet verbergen dat ze een goth girl is. Ik hoopte dat ze zou aanvaard worden, maar vreesde er al voor. Zelf vind ik het heel erg moeilijk om er zo commercieel mogelijk uit te zien als ik op gesprek ga. En inderdaad, ze werd afgewezen omdat ze "te speciaal" is. Alsof mensen van haar zouden weglopen, ik heb toch al ander volk gezien.


Jullie konden twee weken op mij stemmen om Facegirl van het jaar te worden. Dat is een wedstrijd georganiseerd door de bekende P-magazine, een deftig mannenblad in België die ook nog andere artikelen bevat dan enkel foto's van vrouwen in lingerie. Maar deze wedstrijd draait nu wel rond die mooie dames en ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik één van de 10 finalistes ben die kans maakt op de "heuse P-shoot" en om op de cover van de magazine te staan. Gisteren mocht ik op gesprek op de redactie met onder andere de hoofdredacteur Jeroen Denaeghel. Volgende week weet ik of ik één van de 3 winnaressen ben. Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten