maandag 17 februari 2014

Personal: Even bijkletsen

Photographer: Michel Engelen - Model: Sharon Boucquez

Het zal voorlopig kalm blijven hier op mijn blog. Vanaf morgen zit ik 3 dagen op hotel omdat ik voor de studenten fotografie gevraagd ben om te shooten. Mijn laptop neem ik wel mee, maar echt bloggen zal ik waarschijnlijk niet kunnen doen. Voor wie wil, kan je mijn facebookpagina in de gaten houden voor eventuele updates.

Gisteren had ik trouwens ook een shoot. Ik moest naar Antwerpen-Berchem en daar werd ik warm verwelkomd door het team. Naast de fotograaf waren er 2 visagistes bij die ook het haar doen, nog een model, iemand die de fotograaf assisteerde en dan de vrouw des huizes die jammer genoeg ziek was. Toch was ze zo vriendelijk om ons allen een kom soep aan te bieden en 's avond mocht ik er nog een pizza eten. De shoot was heel kort, want ze hebben lang aan de make-up en haar gewerkt. Maar ik denk dat het resultaat er wel mocht wezen.

Ik heb dan maar 1 outfit kunnen aandoen, maar we hebben wel twee verschillende reeksen gedaan. We hebben buiten gespeeld met het zonlicht en de weerkaatsing ervan door de ramen op de muur achter mij. Toen hebben we ook nog tegen een rode muur geshoot waar de zon in het ondergaan er op scheen en zo harde schaduwen creƫerde.

Shoot 2011 - Photographer: Damona-Art - Make-up & Hair: Death Bird - Model: Sharon Boucquez

Vrijdag was het Valentijn, maar nee ik heb geen briefjes of rozen gekregen van geheime aanbidders. Ik heb gewoon genoten van de gezelschap van mijn vriendin op school. Daar heeft mijn docent ook nog wat geholpen in verband met mijn korset en jas. De korset zou qua maatje al goed moeten zijn, dus ze zei dat ik het al mocht uitwerken in het net.


Zaterdag ben ik met mijn zus nog gaan "fastshoppen", ze had een jurkje nodig voor die avond want ze werd meegevraagd door haar vriend om iets te gaan eten. Uiteindelijk hebben we niks gevonden, maar in de Kruidvat heb ik wel eens een iets donkere rode lippenstift gekocht. Die zal ik binnenkort wel eens reviewen.
's Avonds ben ik met mijn mama en haar vriend mee gaan eten op een Valentijnsdiner in de buurt. Dat was in een grote zaal die vol zat van de oude mensen. Je kan je al inbeelden wat voor muziek ze speelden zeker? Het dessert was anders wel heel lekker. Een bol vanille ijs met frambozencoulis erover en vanbinnen een klein bolletje frambozen ijs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten