zondag 5 mei 2013

Personal: Kandidaat Miss West-Vlaanderen

Deze post wordt terug even in het Nederlands geschreven omdat dit ook puur voor de Nederlandstalige mensen is. En ook om het mezelf iets gemakkelijker te maken. Vorig jaar zei mijn mama dat ik mij eens moest inschrijven voor Miss België, gewoon voor de fun, niet met gedacht dat ik zou winnen. Ergens in maart kreeg ik plots bericht dat ik uitgekozen was voor de preselecties in West-Vlaanderen, we waren met zo'n stuk of 30 van +/- 120 inschrijvingen. Na ons voor te stellen, zowel poseren als mondeling, kregen we uiteindelijk te horen wie de 21 kandidates zijn voor Miss West-Vlaanderen. Net toen ik het echt niet meer verwachtte werd mijn naam afgeroepen. Ik was enorm verbaasd, gezien het risico dat ik nam om toch mijn zwarte leren broek aan te doen, en voor de rest er toch ook een rock touch aan te geven. Maar het is mij toch gelukt!


7 opmerkingen: