woensdag 5 maart 2014

FW 2014 Parijs: Elie Saab


Toen ik de lijst met designers bekeek die in Parijs hun fashionshow hebben gegeven, zochten mijn ogen naar mijn favoriete designers. Ik zag Elie Saab staan en mijn haar ging al rechtstaan van enthousiasme en nieuwsgierigheid. Het eerste wat ik zag waren de prachtige kleuren. Zo gebruikte hij een ombré in zijn stoffen tussen zwart en bv. bordeaux.

Vieux rose werd gecombineerd met zwart en tot mijn grootste opluchting ook het mooie donker turquoise (of ook "midnight green" genoemd). Over de jurken zelf kan ik niets meer zeggen dan prachtige zoals gewoonlijk. Er zitten gelukkig weer een paar zwarte kanten jurken tussen, die mogen gewoon niet ontbreken. Ja ik ben echt superblij met deze collectie en moest het meteen met jullie delen.


































Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten