woensdag 5 maart 2014

FW 2014 Parijs: Valentin Yudashkin


Valentin Yudashkin zou ik eigenlijk meer moeten prijzen. Ik vergat dat deze designer stiekem ook tot mijn favorieten lijstje hoort. Gisteren keek ik tussen zijn collecties als inspiratie voor een shoot binnenkort. Als ik tijd heb zou ik nog iets "Persian" achtig maken. En in één van mijn shows gebruikte hij heel veel wit en goud.

Nu is zijn collectie vol met zwarte outfits. Wat zijn jurken met die van Elie Saab onderscheidt, is het durven om over de top te gaan. We zien rozen geborduurd op de doorzichtige nude stoffen met de steel er nog aan! Heel wat anders dan die standaard bloemenprints die in kant verwerkt zijn. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben zelfs jaloers dat zo'n designers aan zo'n stoffen geraken of kunnen laten maken.

























Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten