zondag 6 november 2011

This is Halloween!

Hey iedereen! Hopelijk hebben jullie allemaal genoten van jullie welverdiende Herfstvakantie? De ene had 3 weken geleden vakantie, andere pas vorig week. Ik heb in ieder geval niet veel vakantie gehad. Maar 3 dagen verlof en in het weekend relaxen in een wellness hotelletje in Duitsland.
Ik heb het ook enorm druk met school, dus het spijt me dat ik jullie wat in de steek laat.

Deze week was het dus Halloween! Mijn favoriete dag van het jaar, zelfs belangrijker dan mijn eigen verjaardag zou je soms denken. Ik heb me niet verkleed, we waren op de terugweg naar huis, dus het zou nogal nutteloos geweest zijn. En aangezien het voor mij het hele jaar door Halloween is moet ik ook niet zoveel moeite doen.
Toch heb ik voor jullie iets heel tof gevonden om in de sfeer te komen.
The Hillywood Show bracht een parodie uit op het liedje 'This is Halloween' van de animatiefilm 'The nightmare before Christmas'. Het is helemaal in het thema Lady Gaga en je zou zelfs denken dat het de zangeres zelf is die de hoofdrol speelt. Maar het is één van zussen Hindi die zich verkleedt als de celeb.


Spijtig genoeg heb ik niet veel geslaagde Halloweenoutfits gevonden van de celebrities. Eén heel opvallende is die van de Duitse zanger, Bill Kaulitz. Het doet me zelfs sterk denken aan mijn Black Bird outfit van een shoot in Parijs. Jullie mogen gerust zelf oordelen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten