donderdag 9 februari 2012

Het is bijna Valentijn!

Vorig jaar had ik in de periode van Valentijn een hele toffe shoot gedaan met Damona-Art. Geen zwart of rood meer, dit keer was ik helemaal in het roze! De volledige reeks kan je nog altijd terugvinden op mijn Tumblr.
Onlangs verscheen ik op een blog die volledig gewijd is aan de pinup en rockabilly stijl, als Girl of the Day. En dat is niet de eerste keer dat onze reeks succes heeft. Vandaag sta ik terug met één van haar foto's in een magazine genaamd Drive-In. Jullie kunnen mijn foto nog net zien in de previews, maar om het jullie gemakkelijk te maken heb ik voor jullie een collage klaarstaan.



Verwachten jullie iets met Valentijn? Laat het me zeker weten! Mijn vriend is in ieder geval volop bezig met zijn verrassingen, dus ik ben zeer benieuwd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten