vrijdag 9 maart 2012

The Musketeers

Eindelijk heb ik kunnen kijken naar de film The Musketeers, waarin Orlando Bloom nu eens de slechterik speelt. Een historische- of fantasyfilm met Orlando moet je gewoon gezien hebben, vind ik toch. En ook dit keer deed hij het niet slecht, al boeide het verhaal mij niet zo sterk. Ik was eerder gefascineerd door zowel de prachtige gewaden van de mannen als de rijk versierde jurken van de dames. Eerlijk toegegeven, ik heb wat ideetjes opgedaan voor mijn toekomstige bruiloft met de man van mijn dromen. Natuurlijk betaalt hij alles! Ik heb het jullie al zo vaak gezegd, zoek een man met geld haha!





Het is echter moeilijk om de volledige outfits terug te vinden op het internet. Maar let vooral op Miladies jurken. Zowel bij de laatste als bij de eerste zit er een kap aan vast, en wanneer ze die opzet blijft die mooi rechtop staan zonder het kapsel te beschadigen. Zoiets wil ik ook bij mijn jassen, de vraag is, hoe maak je dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten