zondag 8 juli 2012

Vote for me!

Om afspraken te kunnen maken als model of fotograaf bestaan er speciale sites daarvoor. Je hebt daar je eigen profiel en naargelang je betaald of niet kan je een aantal foto's online zetten. Daarop kan je ook verschillende castingcalls vinden of meedoen aan een wedstrijd.
Ik heb een account op Model Management en doe mee met de Fresh Faces 2012 Benelux Edition. Nu vraag ik jullie, mijn trouwe fans, om heel even te stemmen voor mij. Je hoeft je niet te registreren, dit kan ook anoniem gebeuren. En het vergt zeker niet veel van je vrije tijd!


Ga naar http://www.modelmanagement.com/model/sharon-b/ en klik rechts op het oranje knopje: Vote now! Ik zou het erg tof vinden als jullie dit zouden doen :) Hoe meer stemmen ik krijg, hoe meer ik opgemerkt word, hoe meer kans op een echte toekomst in de fashionwereld. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten