zondag 25 september 2011

Unknown designers: Degenerotika

In september 2010 ging ik voor het eerst naar Berlijn. Voor ik vertrok heb ik eerst contact opgenomen met een wel zeer opvallend koppel, Thea en Jasa. De 2 oprichters van het merk Degenerotika. De ontwerper van Thea zijn net als de persoon zelf, zeer avant-garde. Ze hebben daarmee een bepaald doel voor ogen wat veel te maken heeft met de politiek. Er zou worden gefluisterd dat hun ontwerpen de aandacht van wereldwijde opinie leiders trekt.
Ik heb de eer gehad om dit koppel te kunnen ontmoeten en hun outfits te mogen shooten. Niet alleen zorgen zij voor de outfits, Thea doet graag de styling en visagie. Het zorgt allemaal voor een heel mooi geheel.

Even een voorbeeld van de make-up. Let vooral op de valse wimpers die onderaan mijn ogen werden bevestigd in plaats van bovenaan. Een zeer tof effect, niet waar?

Thea Adore Bauer: Creative/Art Director - Chief Designer - Stylist - Make up Artist
Jasa Gladez: Designer - Production Manager - Partner


Geen opmerkingen:

Een reactie posten