donderdag 22 september 2011

Welkom

Hallo iedereen en welkom op deze gloednieuwe blog.
Graag had ik jullie een woordje uitleg gegeven over deze Alternative Fashion blog. Tegenwoordig zie je veel jonge en oude meiden fashionblogs maken over de nieuwste trends en tips voor make up en kapsels. Vaak zijn die voor de doorsnee meiden in deze maatschappij. Ze gaan over alle soorten Ugg's, Addidasjasjes, Baseballjackets, bloemenoorbellen, accessoires waar de Eifeltoren overal in verwerkt zit,...
Maar wat gebeurt er dan met de meiden die niet willen meedoen met de rest, maar toch een fashionable look willen creĆ«ren? Meiden zoals ik? 
Model: Sharon B - Fotograaf: Laura Vanselow
In het dagelijks leven loop ik rond met zwarte rokken, zowel kort als lang, blouses met wijde mouwen, topjes in kant, jasjes in leer en korsets. Mijn stijl kan je in het algemeen Gothic noemen. Maar ik durf meer dan dat. Dankzij mijn grote passie voor mijn modellenwerk krijg ik meer interesse in de hedendaagse fashion. Mijn stijl zal nog steeds zwart blijven en ietwat extravagant, maar het zal iets zijn wat je tegenwoordig ook op de catwalks ziet. 
En in deze blog wil ik jullie daar graag kennis laten mee maken. Ik zal jullie een algemeen beeld geven wat er in de mode zal zijn voor de volgende seizoenen, en uithalen wat ik daarmee zal doen. Dus ook voor jullie kan dit een goede inspiratie zijn voor jullie eigen look.

Graag deel ik ook mijn ervaringen en foto's mee over mijn modellenwerk, toch deze die wat fashion gericht zijn. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier en genoeg inspiratie!
Groetjes,
Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten