woensdag 5 oktober 2011

Within Temptation

Ik kijk er al volledig naar uit! Morgen ga ik naar het concert van Within Temptation in Rijsel. Ze zullen hun nieuwe album, The Unforgiving, voorbrengen. Wie de recente videoclips van WT heeft gezien, zal gemerkt hebben dat Sharon den Adel, zangeres, een hele andere kledingstijl heeft dan vroeger. Persoonlijk vind ik dit zeer jammer, zij was tenminste origineel en durfde zich te profileren als een Goth. Tegenwoordig worden de bands steeds meer en meer commercieel, wat ervoor zorgt dat ze meer succes hebben van een breder publiek. Niet altijd fijn voor de oorspronkelijke fans. Ik toon jullie even een aantal outfits van Sharon waar mijn voorkeur naar uit gaat. Ook van de recentere outfits.


Geniet ook even van één van mijn lievelingsliedjes van de laatste album: Sinéad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten