woensdag 14 november 2012

Red heels

De treinstakingen in België hadden vandaag bijna ervoor gezorgd dat ik niet naar de shoot kon gaan. Dit keer was het met de franse fotograaf Patrick Z-king. Het oorspronkelijke idee was om kledij van een designer te gebruiken, maar wegens een aantal redenen kwamen mijn outfits goed van pas. De hairstylist heeft wel haar best gedaan. Twee zeer opvallende opsteek kapsels, iets dat ze nog nooit eerder bij mij gedaan hebben. Dus ik be zeker benieuwd!
Er zijn nog geen foto's, maar van de shoot van gisteren heb ik er al één klaarliggen voor jullie. Kledij en accessoires zijn van Denny Rose, schoenen from myself van de New Look. Fotograaf van dienst was Ernie Blarinckx, vader van eigenares en visagiste Sofie Blarinckx, van Outrageous.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten