donderdag 4 april 2013

Beauty: Nail art II

De volgende inzending met de matte nagellak creatie is van Romy. Zij heeft Spongebob en zijn vrienden op haar nagels getekend en geeft er een mat effect van gemaakt. Je ziet, je kan dus heel uitgebreid gaan met dit effect. Wat houd jullie nog tegen? Doe mee, stuur jouw matte creatie in en kom terecht op mijn blog.


Voor mij is er slechter nieuws. Vanmorgen hebben we heel vroeg moeten opstaan om naar de locatie te gaan voor de kennismaking en shoot voor de Krant van West-Vlaanderen. Het ging heel snel (het voordeel als het op alfabetische volgorde is en jouw familienaam begint met een B), maar jammer genoeg kreeg ik vandaag nog bericht dat ik er niet door ben. Niemand zal moeten stemmen op mij. Ik ben erg teleurgesteld omdat het nu iets was waar je niet groot voor moest zijn, en niet eens van nationaal niveau. 

1 opmerking: