zondag 28 april 2013

Personal: Blue nails

Ik ben terug van een shoot in Gent en ik wacht nu op een lekkere pizza, want ik heb echt honger gekregen. Al bij al ben ik tevreden met wat we bereikt hebben vandaag. De visagiste heeft erg haar best gedaan om de zwarte lippen mooi af te lijnen en de fotograaf wist meteen hoe hij het moest aanpakken om het beeld te creëren waar ik naar op zoek was. Ik was ook erg trots op mijn eigen samengestelde outfits, van de één wat meer dan de ander. Juist spijtig dat we zeker na 15 mei moeten wachten om de foto's online te plaatsen. Hopelijk zal het ook het wachten waard zijn en komen we in de magazine. Van mijn kleur nagellak ga je niks zien op de foto's, dus hier even een foto met de webcam. Een after-shoot-picture!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten