maandag 29 april 2013

Personal: Twins

Jeannot Kerf krijgt maar niet genoeg van mijn foto's en heeft nog één bewerkt. Ik had geen idee dat ik eigenlijk een tweelingzus heb. Welke kant ben ik echt, links of rechts? Naast een nieuwe foto heb ik ook goed nieuws, met onze reeks komen we binnenkort in Belleza Magazine! De foto's van gisteren voor Dark Beauty Magazine heb ik ondertussen al onbewerkt gekregen, en nu moet ik van elke outfit 1 foto selecteren. Eerlijk, ik heb geen flauw idee welke de beste is, er zitten veel sterke beelden tussen.

Photographer: Jeannot Kerf - Hair: Christ Maenhout - MUA: Evelien van Tiggel - Model: Sharon Boucquez (me)

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto, hele goede bewerking! Ik zou je graag een keertje als model willen hebben. :-)

    www.thisoddgirl.blogspot.com
    www.facebook.com/hoddphotography

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marijn, heel erg bedankt! Ik heb je facebook pagina meteen geliked, voor iemand van jouw leeftijd ben je erg goed bezig! Juist spijtig dat je van Nederland bent ^^

      Verwijderen