dinsdag 28 januari 2014

Haute Couture: Elie Saab


Ondertussen zijn ze in Amsterdam hun fashion week aan het vieren, weer iets dat we in België niet hebben. Dus ben je van Nederland en een fashionlover, probeer er toch even de sfeer op te snuiven, al sta je gewoon buiten aan de ingang om al die fashionistas te zien. Foto's van je eigen outfits zijn altijd welkom! Gewoon hier een berichtje nalaten, en als je het anoniemer wilt doen kan dit via een privé bericht op mijn facebook pagina. Maar nu terug naar de Haute Couture collecties.


Zoals jullie kunnen zien kom ik erg achter met mijn artikelen, en dat heeft zijn reden. Vorig week had ik last van hoofdpijn dus ben ik eventjes niet op mijn laptop geweest. Gisteren had ik dan een shoot in Brussel met de geweldige Kirsten Thys van den Audenaerde en daar heb ik al resultaten van (zie binnenkort).
Maar nu ben ik klaar om terug een aantal collecties te delen, en wat zijn het weer prachtige sprookjesjurken van Elie Saab.


















Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten