zondag 9 februari 2014

FW 2014 New York: Nicole Miller


Ik vrees dat ik nooit alle designers zal kunnen bespreken van elke fashion week en ik probeer mij al te beperken tot mijn eigen smaak. Als je de lijst bekijkt met namen per dag, dan word je erdoor overdonderd. Ik zal dus proberen om nog selectiever te zijn en enkel de collecties te tonen waarvan ik bijna volledig achter sta. Uiteraard kunnen jullie zelf nog de shows bekijken op onder andere Nowfashion en Vogue.

De collectie van Nicole Miller is zeer casual, en zou zo in de doorsnee winkels kunnen liggen, als het tenminste niet de naam droeg van de designer. Ik vind het gebruik van veren en bont (hopelijk nepbont) hier heel toepasselijk en door het accentje in paars geeft het mij een warm gevoel.

















Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten