maandag 2 december 2013

Beauty: MAC Maleficent

Volgend jaar brengt Disney een nieuwe film uit, Maleficent, met Angelina Jolie als de heks. Na het sprookje Sneeuwwitje met Snow White and the Huntsman, is het nu tijd aan Doornroosje en die zal vooral gaan over de heks Maleficent of zoals wij die in het Nederlands noemen, Malafide. Toen we als kind een film mochten uitpikken wilde mijn zus altijd Doornroosje zien. We hebben die grijs gedraaid en waarom ook niet? De scene in het bos waar ze zingt "Ik ken jou" zongen we altijd mee, ook al kenden we de tekst amper. Wat we vooral naspeelden was de scene dat Doornroosje op weg is om haar vinger te prikken en wanneer de heks tegen de feeën zegt "Hier is jullie dierbare prinses" (evil lachje). Nu zou ik vooral die draak geweldig vinden.


Ik kijk in ieder geval zeker uit naar de film en hopelijk volgen er nog meer films over de disney prinsessen en hun gevreesde vijanden. Want wat zien die kostuums er altijd super uit! De heksen veranderen in extravagante haute couture queens. MAC Cosmetics zal voor deze film de make-up voorzien, of eigenlijk deden ze dat al.


Heb jij zin om deze look te creëren? Of heb je dat misschien al gedaan voor Halloween of cosplay? Plaats dan je foto's en filmpjes zeker in een commentaar hieronder. De fotografe Arian Ingels (van de Cruella de Vil shoot) heeft Maleficent ook uitgewerkt met een model, maar daarvan heb ik nog geen foto's gezien. Dus ik ben erg benieuwd.



Voor wie benieuwd is welke disney schurk je bent, doe dan deze korte quiz. Ik kwam toevallig Maleficent uit. Daar ben ik wel tevreden mee. Welke schurk ben jij en kan je er in vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten