maandag 23 december 2013

Personal: Christmas nails


Morgen is het kerstavond en voor de gelegenheid heb ik eens mijn nagels in thema gelakt. Onlangs kocht ik een zilver kleurige glitter nagellak van Maybelline, de ColorShow Brocades. Ik heb hem nu voor het eerst getest in combinatie met een rode parelmoeren nagellak van ProNails.


Op mijn ringvinger gebruikte ik de glitter nagellak en op de rest de rode met aan de tippen terug de glitter. De glitter bevat extra vlokjes waardoor de nagellak wat ruw aanvoelt en zeker een topcoat nodig heeft. Het heeft anders de neiging om overal aan te blijven haperen.


Van de rode nagellak weet ik dat die er best lang op blijft. Ik ben benieuwd hoe snel de glitter eraf zal breken. In het echt blinkt het wel heel mooi en met 2 redelijk dikke lagen dekt die al snel.

Gaan jullie in stijl kerst vieren? Laat hier gerust een link na naar je foto's of video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten