woensdag 11 december 2013

Peronal: THE meet and greet


Met een glimlach op mijn gezicht verliet het huis en begon aan mijn rit naar Asse, waar ik Astrid Bryan zou ontmoeten. In Brussel-Noord wachtte mijn vriendin Michelle al op mij, en toen namen we de bus. Na wat wachten en rondlopen mochten de winnaressen van de Joepie bij Astrid zitten en kregen we gratis haar nieuwe boek "Stylish Astrid". Deze signeerde ze met alle plezier en er stond bij mij zelfs een heel lief tekstje bij.



"Voor Sharon You look fabulous & love the dress Astrid"


Michelle had in haar mail naar de Joepie verteld dat ik veel gelijkenissen heb met Astrid. Ik ben namelijk ook erg met mode bezig, heb mijn fashionblog, doe modellenwerk en ontwerp zelfs mijn kleren. Zoals ik zelf ook al gezegd heb werden we beiden vroeger ook altijd gepest en zelfs nu nog worden we niet door iedereen geaccepteerd. Michelle deed dit dus voor een groot deel voor mij, zoals altijd denkt ze niet aan zichzelf. Ik vond het echt superlief van haar!

Astrid en mijn vriendin Michelle
Het was heel leuk zo gezellig met Astrid op de bank, al was het maar van korte duur. Ze zag onder andere mijn zwarte nagellak en zei dat we matchen. Tegen Michelle zei ze dat ze de ringen die beiden droegen echt tof vond. En het leukste van al, ze vroeg of ik iets aan had dat ik zelf heb gemaakt en was versteld van mijn jurk. Ze moest er toch eens goed naar kijken, en dat vind ik weer heel erg motiverend! Het is leuk als mensen een compliment geven over wat ik maak en doe, maar als het nog eens van een "pro" komt, dan is dat pas ECHT een compliment.

Astrid en ik zelf
Toen de andere meisjes erbij kwamen mochten we ook een vraag stellen. Er was een algemene stilte, en assertiever dan ik vroeger was, stelde ik als eerste mijn vraag. Ik vroeg haar naar tips en tricks als je gaat gaan shoppen. Gaat ze doelgericht naar iets op zoek, wat ziet ze als eerste of gaat ze gewoon overal random binnen? Ze antwoordde dat ze echt op zoek gaat naar wat ze nodig heeft en dat eenmaal ze iets gezien heeft daar ook bij blijft. Ik kon mijzelf daar helemaal in vinden, niet enkel door de low-budget, maar vooral door mijn aparte smaak. Mijn oog moet er direct op vallen en als het mij goed zit dan is de kans groot dat ik het meeneem en dan kan je mij moeilijk overhalen om nog iets anders te proberen.


Ik vertelde haar ook dat ik haar stijl enorm bewonder, hoe ze de rockstijl toch erg glamoureus kan overbrengen. Ik probeer ook een middenweg te zoeken tussen de gothicstijl en het meer "commerciële". Ze gaf als advies om een balans te vinden, om niet te overdrijven in het gebruik van "gothic" elementen. Bijvoorbeeld een stoere zwarte broek met shirt en combineren met een armband, max. 2, met studs, maar het daar dan ook bij houden. Ze raadde aan om geen studs te laten terugkeren in je boots. Dat dus als je niet de nadruk wilt leggen op de punkstijl. Ik vond dit een hele mooie tip en al mag het van mij wel gedurfder, op sommige gelegenheden kan ik dit wel gebruiken.


Eén van de andere meisjes vroeg: "Wat moeten we aandoen met de feestdagen?" Waarop Astrid vol enthousiasme antwoordde dat je zeker voor een jurkje mag gaan of iets vol glitter. En je haar? Die mocht voor een keer zeker feestelijk opgestoken worden.
Van de Joepie hebben ze foto's van ons getrokken, dus ik ben benieuwd of het nu degelijk in het blad zal komen te staan. Het was een hele opgave om zelf een foto te kunnen trekken.


Voor meer style advies kan je in België vanaf zaterdag 14 december haar nieuwe boek kopen in de Standaard Boekhandel. Ik heb hem al voor de helft gelezen op de trein en ik vind het een echte aanrader!


In ieder geval, ik ben echt superblij met deze ontmoeting! Ze was oprecht heel erg vriendelijk, ze wilde graag voor haar fans tijd nemen om op de foto te staan, maar de organisators deden wat moeilijker. Met andere woorden, ze is echt geen bitch of arrogante diva zoals zovelen beweren.

Dank u wel Astrid, de Joepie en natuurlijk Michelle voor deze unieke ervaring!

4 opmerkingen:

  1. Zo cool! :-D I love Astrid! Ik vind het jammer dat ik nu nog maar weinig (niks eigenlijk) kan zien van Astrid. Ik ben naar het buitenland verhuisd, dus alle media van Belgie mis ik nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaahw dat is wel jammer dan :( Op haar facebook pagina en twitter kan je wel up to date blijven.

      Verwijderen
  2. Super leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen