zondag 22 december 2013

Personal: Op fashion staat geen leeftijd


Vrijdag hadden we op school ons Kerst "feestje" met koekjes, chocolade, fruit en hapjes. De tafel was mooi versierd en de sfeer zat goed. Marleen, mijn vriendin, zag er hip uit in haar eigen gemaakte jurk die geïnspireerd was op de wintercollectie van Dries Van Noten. Ik heb haar voorgesteld om elke week, wanneer ze op school is, een foto te trekken van haar outfits. Voor haar 59 jaar ziet ze er nog erg goed en modern uit, en dat is wat ik zo tof vind aan haar.




Ook Patrick, de enigste man in onze richting, die zijn eerste jaar doet, is bijna klaar met zijn eerste hemd. Enkel de knopen missen nog en dan kan hij ze aandoen met de feestdagen. Hij was toch wat bescheiden toen we er een foto van wilden nemen, maar hij staat er toch op.


Ik ben begonnen met de binnenvoering van mijn jas. Toen ik mijn panden uitknipte lagen de tafel en grond vol met zwarte pluisjes van het bont. Ik probeerde er zoveel mogelijk van op te kuisen maar ik vrees ervoor dat de kuisvrouw het niet zo leuk zal vinden. Achja, het is een kunstacademie, wat verwacht je anders?



Ik kreeg die dag ook wat complimenten over mijn look. Donderdagavond had ik gevraagd om een vlecht in mijn haar te doen, want na de show zag mijn haar eruit alsof het in het stopcontact zat. Tegen de volgende dag zag het eruit als een losse vlecht en met een leuk diadeem zag het er best cute en tegelijk ook feestelijk uit. De make-up hield ik zo naturel mogelijk.


Doen jullie met je klas of collega's iets voor Kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten