vrijdag 20 december 2013

Personal: Model for Epiphany


Voor het eerst deel ik met jullie mee dat ik gisteren model mocht zijn voor het nieuwe lingeriemerk van Epihany Vanderhaeghen. Ze is de dochter van de zeer gekende Belgische ontwerpster, Kaat Tilley. Samen met haar trouwe vriendin, Kim Brams, treedt ze in de voetsporen van haar moeder die jammer genoeg op 22 juni 2012 het leven verliet. Ondanks de twee zussen haar lijn nog verder zetten kreeg Epiphany de kriebels om haar eigen lingerielijn op de markt te brengen. En dat doet ze natuurlijk in stijl met de Walkure, de strijdvrouwen uit de Noorse mythologie, als inspiratiebron.



Kim Brams & Epiphany Vanderhaeghen

Er zijn 4 soorten bh's in 3 verschillende kleuren en 7 bijpassende onderstukken, van zowel strings tot hoge taille broekjes. De basis is gemaakt in een rekbare maar stevige zwarte stof en het wordt versierd in een organza die geplisseerd is. De kleuren zijn ecru, oranje met een gele en soms groene glans, en donker bordeaux met een zwart/bruine schijn. Bij de eerste repetities mocht ik eerst een soort triangle top (zie bovenaan het rechter model) aandoen die vooraan sluit. Die voelde al heel comfortabel aan, maar toch ook stevig. Bij de tweede fitting op de dag van de show zelf kreeg ik dan toch een balconnet model (zie bovenaan het linker model) waarop de organza in gekruist wordt. Ik vind nooit een goeie bh waarvan de beugels niet op mijn ribbenkast duwen. En wonderbaarlijk zat ook die heel erg aangenaam.








De foto's vond ik terug op de showbizzsite.be. Ja inderdaad, dezelfde site waar ik foto's terug vond van de meet & greet met Astrid Bryan. Tijdens de persvoorstelling waren ook de journalisten van de ELLE en marie claire aanwezig. Vingers gekruist dat ik daarin te zien zal zijn, dat zou echt super zijn!









Lag het niet aan de prijzen, dan had ik graag een bh gekocht. Ik wist dat ik meer zou betalen, maar zoveel meer nu ook niet. De prijzen voor een bh liggen tussen de 180 en 280 euro, flink boven mijn budget dus. Wie weet is er hier een geheime aanbidder die mij iets wilt geven voor Valentijn? Je bent welkom!


Ik was enorm blij dat ik mocht model zijn voor de show. Het ging helemaal niet om lengte, maar om uitstraling en poseerwerk. We moesten de strijdvrouwen uitbeelden boven op een balkon die uitgaf op de zaal. En onder live opera schenen de schijnwerpers één voor één op ons en moesten we een sterke pose doen. Epiphany zelf was ook een super lieve meid, we kwamen niks te kort.

Wat vinden jullie van de ontwerpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten