dinsdag 17 december 2013

Personal: My weekend


Drie dagen heb ik niet op mijn blog geschreven, wat een schande! Zaterdag had ik een meeting met een paar mede modellen om samen gezellig naar een seizoen van American Next Top Model te kijken. Omdat ik zondag in dezelfde regio moest zijn voor een repetitie van een wel hele speciale show, bleef ik er logeren. Deze show gaat door op donderdag in Brussel. Ik verklap jullie nog niet voor wie het is, maar er zal zeker pers aanwezig zijn. We moeten de show 3 keer doen, één keer voor de pers, dat wordt dan een persvoorstelling genoemd, en dan 2 keer voor het publiek. Ik ben in ieder geval super blij met deze kans.


Zoek de zwarte gedaante
Een leuk weekend dus. Maandag verwachtte ik de komst van mijn eigen naaimachine en die werd inderdaad thuis geleverd. De man gaf 2 uur lang een demonstratie over de machine, en dat zonder extra kosten. Het werd eentje van Pfaff, een zeer goed merk, namelijk de Ambition 1.0. Het is de tusseslag in de Ambition lijn met een elektronisch gedeelte. Er zit een soort computersysteem in die informatie geeft over een bepaalde steek, zoals bv. welke voet je daarvoor kunt gebruiken en waarvoor het dient. Het kan jouw favoriete steken opslaan en je kan er zelf combinaties mee maken. Het bevat verschillende knoopsgaten steken, een alfabet en siersteken zoals hartjes, bloemetjes,... 


Nog een voordeel aan deze machine is de ruimte waarop ik kan naaien en mijn stof leggen. De arm is ruim breed en wordt ook nog eens mooi belicht door LED-lampen. Ik denk dat ik er in ieder geval geen spijt van zal hebben. Deze zal ik vast nog verschillende jaren kunnen gebruiken.

Wat zijn jullie toekomstbeelden? En investeren jullie of je ouders daar nu al in (zoals studies of materiaal)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten