woensdag 25 december 2013

Personal: Kerstversiering


Gisterenavond liet ik mij even gaan met de fotocamera en dit keer stond ik er niet zelf voor. Ik trok wat foto's van onze versiering thuis. In plaats van een kerstboom hebben we 3 kegels met verlichting die dan versierd wordt. Sinds we in een rijhuis wonen hebben we nu ook ramen die uitgeven op straat en één ervan hebben we versierd met kerstlichtjes. Terwijl mijn mama probeerde een oplossing te zoeken om ze te kunnen ophangen ontwarde ik de verschillende slierten. Gelukkig heb ik daar het geduld voor.






Mijn mama heeft dit jaar gekozen voor oud roze als hoofdkleur met parelmoer, zilver, beige en bordeaux als kleine accenten. Ik hou van de oude elementen die erin voorkomen zoals de spiegels en fotokader. En ik ben best trots op mijn foto's, vooral die laatste van hierboven.







We hebben geen groot diner gegeten, gewoon een grote hoeveelheid kleine hapjes met een slaatje. Meer moet dat niet zijn en veel werk is het dus niet. Daarna hebben we gekeken naar de eerste film van Home Alone, blijft een goeie film met kerst.




Natuurlijk moest onze allergrootste aandachtsvrager ook op de foto. De eerste twee foto's zijn niet zo scherp maar zo schattig! Jammer dat deze kleine deugniet elke dag overal plast in huis, want ze zat wel heel de middag bij mij in de sofa.

Wat hebben jullie gegeten? En hoe hebben jullie je huis versierd?

1 opmerking: